Ga naar content
Binnen
thema
:
Nieuwsbrieven
Inloggen
Registreren
Help
Sluit thema
93
volgers
Home
Actueel
2
Artikels
1
Kalender
24
Documenten
0
Blogs
3
Werkgroepen
Documenten
Home
Actueel
Artikels
Kalender
Documenten
Blogs
Werkgroepen
Sluit thema
Documentenoverzicht
Document
Home
Actueel
2
Artikels
1
Kalender
24
Documenten
0
Blogs
3
Werkgroepen
Documentenoverzicht
Nieuwsbrief Project editie 1 - 6 november 2018
6 november 2018
0
0
7
https://us16.campaign-archive.com/?u=977f0e508d93e4ee6945da6bf&id=0314dc62b9
In deze nieuwsbrief:
Project TALENT: wie we zijn en wat we doen.
Kick-off TALENT-platform op donderdag 25 april 2019
Nieuwe TALENT-medewerkers in Leuven
Betrokkenheid en motivatie van cognitief sterke leerlingen: eerste resultaten van de TALENT-studie
Thema:
Nieuwsbrieven
Reageren
Geplaatst door
Projectteam TALENT
436
Bijdragen
Voor jou geselecteerd
Het belang van de leerkracht-leerlingrelatie voor de betrokkenheid van cognitief begaafde leerlingen
Ben ik nog wel slim als het moeilijk wordt op school? Veranderingen in wiskundig zelfconcept bij cognitief begaafde leerlingen tijdens de overgang naar de secundaire school
Delen
Link opent in een nieuw venster
Link opent in een nieuw venster
Link opent in een nieuw venster
Thema's
Leermodules
Professionelen
Professionelen
Volg je onze nieuwsbrief al?
Online leermodules cognitieve begaafdheid
Handboek voor onderwijsprofessionals
Scholen & organisaties
Werkgroepen
Ondersteuningsbeleid CSF
Ondersteuningsbeleid CSF
Voorbeeldpraktijken basisonderwijs
Voorbeeldpraktijken secundair onderwijs
Realisaties Project Voorbeeldscholen
Nieuwsbrief
Over TALENT
Over TALENT
Volg je onze nieuwsbrief al?
Online leermodules cognitieve begaafdheid
Handboek voor onderwijsprofessionals
European Talent Support Network (ETSN)
Aanmelden
Registreren