Ga naar content
Binnen
thema
:
Versnellen
Inloggen
Registreren
Help
Sluit thema
416
volgers
Home
Actueel
11
Artikels
20
Kalender
5
Documenten
4
Blogs
44
Werkgroepen
Artikels
Home
Actueel
Artikels
Kalender
Documenten
Blogs
Werkgroepen
Sluit thema
Artikeloverzicht
Artikel
Home
Actueel
11
Artikels
20
Kalender
5
Documenten
4
Blogs
44
Werkgroepen
Artikeloverzicht
Print artikelartikel
Mythe: "Een jaarversnelling is negatief voor de sociale en emotionele ontwikkeling"
2 april 2019
5
2210
0
Thema:
Versnellen
Toepassingsgebied:
Onderwijs
Leeftijdscategorie:
Jongvolwassenen (18-25j)
,
Kleuters (2,5-6j)
,
Lagere schoolkinderen (6-12j)
,
Pubers en jongeren (12-18j)
Lees meer over:
filmpje
jaarversnelling
sociaal probleem
sociaal-emotioneel
versnellen
versnelling
video
Reageren
Geplaatst door
Projectteam TALENT
445
Bijdragen
Voor jou geselecteerd
Het belang van de leerkracht-leerlingrelatie voor de betrokkenheid van cognitief begaafde leerlingen
Leven hoogbegaafden “intenser”? Meta-analyse over het verband tussen hoogbegaafdheid en overprikkelbaarheid
Delen
Link opent in een nieuw venster
Link opent in een nieuw venster
Link opent in een nieuw venster
Thema's
Leermodules
Professionelen
Professionelen
Volg je onze nieuwsbrief al?
Online leermodules cognitieve begaafdheid
Handboek voor onderwijsprofessionals
Scholen & organisaties
Werkgroepen
Ondersteuningsbeleid CSF
Ondersteuningsbeleid CSF
Voorbeeldpraktijken basisonderwijs
Voorbeeldpraktijken secundair onderwijs
Realisaties Project Voorbeeldscholen
Nieuwsbrief
Over TALENT
Over TALENT
Volg je onze nieuwsbrief al?
Online leermodules cognitieve begaafdheid
Handboek voor onderwijsprofessionals
European Talent Support Network (ETSN)
Aanmelden
Registreren