Ga naar content
Binnen
doelgroep
:
Pubers en jongeren (12-18j)
Inloggen
Registreren
Help
Sluit doelgroep
284
volgers
Home
Actueel
68
Artikels
48
Kalender
0
Documenten
6
Blogs
0
Werkgroepen
Artikels
Home
Actueel
Artikels
Kalender
Documenten
Blogs
Werkgroepen
Sluit doelgroep
Artikeloverzicht
Artikel
Home
Actueel
68
Artikels
48
Kalender
0
Documenten
6
Blogs
0
Werkgroepen
Artikeloverzicht
Print artikelartikel
Mythe: "Een jaarversnelling is negatief voor de sociale en emotionele ontwikkeling"
2 april 2019
5
2137
0
Thema:
Versnellen
Toepassingsgebied:
Onderwijs
Leeftijdscategorie:
Jongvolwassenen (18-25j)
,
Kleuters (2,5-6j)
,
Lagere schoolkinderen (6-12j)
,
Pubers en jongeren (12-18j)
Lees meer over:
filmpje
jaarversnelling
sociaal probleem
sociaal-emotioneel
versnellen
versnelling
video
Reageren
Geplaatst door
Projectteam TALENT
436
Bijdragen
Voor jou geselecteerd
Ben ik nog wel slim als het moeilijk wordt op school? Veranderingen in wiskundig zelfconcept bij cognitief begaafde leerlingen tijdens de overgang naar de secundaire school
Talent-studie: ook CSF leerlingen bloeien wanneer leerkrachten hun motivationele noden ondersteunen
Delen
Link opent in een nieuw venster
Link opent in een nieuw venster
Link opent in een nieuw venster
Thema's
Leermodules
Professionelen
Professionelen
Volg je onze nieuwsbrief al?
Online leermodules cognitieve begaafdheid
Handboek voor onderwijsprofessionals
Scholen & organisaties
Werkgroepen
Ondersteuningsbeleid CSF
Ondersteuningsbeleid CSF
Voorbeeldpraktijken basisonderwijs
Voorbeeldpraktijken secundair onderwijs
Realisaties Project Voorbeeldscholen
Nieuwsbrief
Over TALENT
Over TALENT
Volg je onze nieuwsbrief al?
Online leermodules cognitieve begaafdheid
Handboek voor onderwijsprofessionals
European Talent Support Network (ETSN)
Aanmelden
Registreren