Ga naar content
Inloggen
Registreren
Help
Thema's
Leermodules
Professionelen
Scholen & organisaties
Werkgroepen
Ondersteuningsbeleid CSF
Nieuwsbrief
Over TALENT
Artikeloverzicht
Artikel
Artikeloverzicht
Print artikelartikel
Mythe: "Een jaarversnelling is negatief voor de sociale en emotionele ontwikkeling"
2 april 2019
5
2131
0
Thema:
Versnellen
Toepassingsgebied:
Onderwijs
Leeftijdscategorie:
Jongvolwassenen (18-25j)
,
Kleuters (2,5-6j)
,
Lagere schoolkinderen (6-12j)
,
Pubers en jongeren (12-18j)
Lees meer over:
filmpje
jaarversnelling
sociaal probleem
sociaal-emotioneel
versnellen
versnelling
video
Reageren
Geplaatst door
Projectteam TALENT
435
Bijdragen
Voor jou geselecteerd
Wat denken leraren over cognitief begaafde leerlingen en beïnvloedt dit hun klaspraktijk?
Het belang van de leerkracht-leerlingrelatie voor de betrokkenheid van cognitief begaafde leerlingen
Delen
Link opent in een nieuw venster
Link opent in een nieuw venster
Link opent in een nieuw venster
Thema's
Leermodules
Professionelen
Professionelen
Volg je onze nieuwsbrief al?
Online leermodules cognitieve begaafdheid
Handboek voor onderwijsprofessionals
Scholen & organisaties
Werkgroepen
Ondersteuningsbeleid CSF
Ondersteuningsbeleid CSF
Voorbeeldpraktijken basisonderwijs
Voorbeeldpraktijken secundair onderwijs
Realisaties Project Voorbeeldscholen
Nieuwsbrief
Over TALENT
Over TALENT
Volg je onze nieuwsbrief al?
Online leermodules cognitieve begaafdheid
Handboek voor onderwijsprofessionals
European Talent Support Network (ETSN)
Aanmelden
Registreren